Sinds dit jaar zorgt De Watergroep voor de drinkwatervoorziening op het volledige grondgebied van Dilbeek. Sinds 1 april is De Watergroep ook het nieuwe aanspreekpunt voor al uw klantenvragen. Elke nieuwe klant krijgt binnenkort een contractbevestiging met alle klantgegevens.
Zelfde water, lager tarief
De Watergroep heeft een langlopend contract met Vivaqua voor de levering van drinkwater. Het water dat bij u thuis uit de kraan komt, heeft dus nog dezelfde samenstelling als voorheen. Het prijskaartje is wel gedaald: in 2017 betaalde u voor 1 m³ water 1,8752 euro in het basistarief, het geïndexeerde tarief van De Watergroep in 2018 bedraagt 1,7808 euro (prijzen excl. 6% btw).
Dienstverlening op maat
De Watergroep hecht veel belang aan een goede dienstverlening en een heldere communicatie met haar klanten. Als klant hoeft u zich niet te verplaatsen om de nodige informatie te krijgen. Via de website www.dewatergroep.be vindt u alle informatie over uw waterfactuur, een nieuwe aftakking, de waterkwaliteit, storingen en werkzaamheden. Wie wil langskomen voor extra informatie of om een complexer dossier te bespreken, kan daarvoor een afspraak maken. De klantendienst van De Watergroep is telefonisch bereikbaar op 02 238 96 99.
Nieuwe online klantenzone
Sinds kort kan u als klant van De Watergroep uw klantenzaken zelf regelen in de klantenzone: verhuizing regelen, klantgegevens aanpassen, factuur bekijken en betalen, waterverbruik opvolgen, … Het kan allemaal! Registreren kan via www.dewatergroep.be/klantenzone. Als nieuwe klant kan u zich aanmelden zodra u in april uw contractbevestiging van De Watergroep heeft gekregen.